
Θα μπορούσαν άραγε οι υπεύθυνοι του Κ.Τ.Ε.Λ. ν. Ροδόπης να δικαιολογήσουν αυτή την τιμή; Εμείς πιστεύουμε ότι είναι δύσκολο να βρεθεί δικαιολογία, πολύ περισσότερο, καθώς γνωρίζουμε ότι τα δρομολόγια προς την Οργάνη από τα λεωφορεία του Κ.Τ.Ε.Λ. χρησιμοποιούνται και ως μαθητικά, δηλαδή νοικιάζονταν από τη νομαρχία Ροδόπης, μέχρι το τέλος του 2010, ενώ τώρα πέρασαν στην αρμοδιότητα της Περιφέρειας. Αυτό σημαίνει ότι το Κ.Τ.Ε.Λ. ν. Ροδόπης πληρώνεται για κάθε δρομολόγιο από την Περιφέρεια Αν. Μακεδονίας και Θράκης και συγχρόνως παίρνει υψηλότατο τίμημα από τους Πομάκους που το χρησιμοποιούν ζητώντας τους να πληρώσουν επτά (7) ευρώ για μία μεταφορά. Μάλλον οι υπεύθυνοι του Κ.Τ.Ε.Λ. ν. Ροδόπης μπερδεύουν τους Πομάκους των ορεινών της Ροδόπης με τους …Άραβες του Κουβέιτ, διαφορετικά δεν εξηγείται!
Να σημειωθεί στο σημείο αυτό ότι, δεν υπάρχει πλέον λεωφορείο του Κ.Τ.Ε.Λ.που να εξυπηρετεί τα Πομακοχώρια του Κέχρου, ενώ, αντίθετα, το Κ.Τ.Ε.Λ. ν. Ξάνθης εξυπηρετεί με δρομολόγιά του πολλά από τα Πομακοχώρια του νομού.
Σαν να μην έφτανε αυτό, εδώ και πολύ καιρό, το ΚΤΕΛ έχει κάνει συμφωνία με τουρκικό πρακτορείο για καθημερινά δρομολόγια προς την Τουρκία (Κωνσταντινούπολη). Οι διαδρομές του έχουν …1 ή 2 επιβάτες κάθε μέρα, και, προφανώς, τεράστια ζημιά για τα οικονομικά του. Άραγε αντέχει το …ελληνικό Κ.Τ.Ε.Λ. τη ζημιά χιλιάδων ευρώ για Τουρκία και δεν αντέχει μια μικρή ζημιά που θα είχε αν πήγαινε στον Κέχρο; Η Περιφέρεια τι λέει για όλα αυτά; Ή έχει χαθεί τελείως η λογική σε αυτόν τον τόπο;
(τεύχος 51, Μάρτιος 2011)
Κατηγορία: