ΤΙΜΗΘΗΚΕ Ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΟΠΟΥΛΟΣ Εργασία σε 300 οικογένειες Πομάκων

Με απόφαση του Υπουργού Εθνικής Άμυνας Πάνου Καμμένου απονεμήθηκε η «Διαμνημόνευση Αστέρα Αξίας και Τιμής» στον Δημήτριο Πολιτόπουλο, Διευθύνοντα Σύμβουλο της Ζυθοποιίας Μακεδονίας Θράκης Α.Ε. και της εταιρείας TUVUNU (μεέδρα την Κομοτηνή), που παράγει φυσικά ελληνικά αφεψήματα, για την προσφορά «διακεκριμένων υπηρεσιών προς την πατρίδα» και συγκεκριμένα για την ενίσχυση της οικονομικής δραστηριότητας και απασχόλησης στην ευρύτερη περιοχή της ακριτικής Θράκης όπου εκτός των άλλων απασχολεί 300 οικογένειες Πομάκων οι οποίοι έχουν ως βασική δραστηριότητα την καλλιέργεια τσαγιού του βουνού.

Πραγματικά, ενώ οι Πομάκοι είχαν κατά μέσο όρο ετήσιο εισόδημα 1700 ευρώ το χρόνο από την καλλιέργεια καπνού, χάρη στην αντικατάστασή της από τσάϊ του βουνού, το ετήσιο εισόδημα από αυτή μόνο την καλλιέργεια έφθασε τα 7.000 ευρώ.

Το γεγονός ότι τέτοιες πρωτοβουλίες βγάζουν τους Πομάκους από τα πλαίσια του συλλόγου καπνοπαραγωγών ο οποίος ταυτίζεται με τη μητέρα πατρίδα (Τουρκία), ενόχλησε πολύ τους εθνικιστές και ιδιαίτερα το κόμμα τους το ΚΙΕΦ (DEB), όπως απέδειξε άρθρο του αντιπροέδρου του στην τουρκόφωνη Γκιουντέμ (της Κομοτηνής) στις 8.10.2015.

Η εταιρεία είχε βρεθεί στο παρελθόν στο στόχαστρο του κολοσσού της τουρκικής ζυθοποίας EFES, και μάλιστα από κύκλους τουρκοφρόνων πληροφορηθήκαμε ότι ανώτατα στελέχη της είχαν κάνει επιτόπια επίσκεψη και προσφορά εξαγοράς της σε τιμές πολύ ανώτερες της τρέχουσας (τότε) αξίας της. Είναι φανερό ότι τέτοιες εταιρείες αποτελούν ανάχωμα στον εξελισσόμενο ολοκληρωτικό εκτουρκισμό της οικονομίας στην ελληνική Θράκης, από χιλιάδες κωδικούς εισαγόμενων τουρκικών προϊόντων, από εταιρείες όπως η ISTIKBAL (έπιπλα, στρώματα κλπ), ÜLKER (ζαχαρώδη, τρόφιμα κλπ), LASSA (ελαστικά αυτοκινήτων), EFES (μπύρα) κλπ κλπ.

Εσχάτως πληροφορηθήκαμε ότι οι εθνικιστικοί κύκλοι προτρέπουν τους εθνικιστές να μην ψωνίζουν από σούπερ μάρκετ τα οποία προβάλλονται ως ελληνικά και φέρουν στα διαφημιστικά τους ελληνικές σημαίες. Τους κατευθύνουν σε συγκεκριμένα μάρκετ είτε απευθείας τουρκικών συμφερόντων, είτε σε μάρκετ μη ελληνικών συμφερόντων όπως το LIDL κλπ.

Τεύχος 80, Αύγουστος - Σεπτέμβριος 2015

 

Κατηγορία: